Wednesday, November 29, 2006

Börjar tröttna på singellivet. Funderar på att bli bonde....

8 comments:

Langri said...

Var noga med vilken bonde du väljer att vara! Tre av fyra går bort. Gissa vilka?

Johnny said...

jorid: vi har en konstig dokusåpa här i sverige, Bonde söker fru, som har blivit populär. Fyra bönder söker en fru, på dokusåpamane´r handlar det om att väljas eller väljas bort. Men de har blivit attans populära di där bönderna!
slottsfru låter bra. jag har tyvärr inget slott att erbjuda:-) svenskan verkar flyta bra tycker jag!

langri: haha, jag trodde bara misshandlaren gick bort helt? men jag antar att du menar att jag får lägga på mig ett antal kilon? Och jag håller med dig, riktigt skön snubbe!

Katrine K said...

Nå må jeg nesten le, for Jorid og jill skrev nettopp om denne bonderomantikk-serien på Jill sin blogg. Vi har, som du forstår, denne serien i Norge også.
Jeg håper du snart finner en å dele livet ditt med, uten at du trenger å konvertere til bonde.

Johnny said...

katrine: haha, ingen risk! jag är inte "bondetypen". och inte desperat heller:-) kul att ni har den också. är det på svenska eller en egen serie?

jorid: jag ser den ju också som du förstår. det som ät konstigt är ju att dessa "antihjältar" har blivit hela rikets drömprinsar. det var det jag menade. och jag menade inte deras utseende, flera av dem är ju inte speciellt socialt kompetenta om man säger så.
tror konserten var bättre:-)
du kanske ska lansera din ide´? kan bli succe!

Anonymous said...

Jisses, I think we're on to something big!

"Blogger söker fru."

Sälj konceptet till tv4!

Johnny said...

jorid: har ingen erfarenhet, av norska bönder, jag får lita på dig!

ellen: jag ska ringa Janne S idag! Kanske jag får vara med i första programmet som belöning?

Pastor_Bentonit said...

Själv funderar jag på att bli löpare (det är 3 gånger bättre).

Johnny said...

pastor b: du har en poäng där:-)