Thursday, April 19, 2007

Blä

Dagen inleddes med ett lätt illamående. Och nej, det hade inte med gårdagens aktiviteter att göra. I en av dagens gratistidningar fanns nämligen en snarlik version av min första artikel som inte publicerats ännu. Därmed kommer min artikel inte se ut som jag gjorde den. Skittråkigt är ordet. Och hur gick det till egentligen?

Men igår hade vi riktigt kul. Har aldrig jobbat på ett ställe med så sköna individer. Jag gillar allihop och trivs så bra. Det ska jag tänka på i stället. Jepp, det ska jag.

8 comments:

Anonymous said...

Helt enkelt osannolikt - verkligen trist! Du måste väl inte skriva om din artikel nu?

Det är inte alla förunnat att känna så för sitt jobb, låter himla härligt!

tror jag kan gissa vem hunken är...

El said...

Hmm, tråkigt. Verkligen.

Men, om det är den artikeln jag tror du syftar på så är ju det ett väldigt aktuellt ämne just nu... Och om det är till nån tröst så vet jag att det är svårt att skriva om ämnet på ett bättre sätt än vad du gör. Personligt, proffsigt och snyggt.
Dessutom, om man tänker i det stora hela, så är det ett viktigt ämne, som vi inte kan läsa för mycket om. Tvärt om.

Anonymous said...

johanna: jo det blir nog så.
ja visst är det bra, inte ofta jag kännt så.
hunken är en god vän till mig.

ellen: ja det är det, och visst har du rätt, det är bra att det skrivs om det. och jag tackar dig jättemycket för dina fina ord!

Katrine K said...

Huff, så kjedelig. Men det betyr vel bare at det temaet du skriver om er aktuelt nå. Dessuten skriver du jo så utrolig bra, og har sikkert din egen tilnærming til temaet. Ikke mist motet!

Anonymous said...

katrine k: tack så mycket, dina ord värmer! men tyvärr har inte jag sista ordet då det gäller vad som kommer i tidningen. och nej, hoppet har jag kvar:-)

Anonymous said...

Wazzup, Johnny? Har det inte försvunnit ett nyare inlägg hos dig nu? (hos mig har för övrigt allting sedan den 12 april försvunnit, sedan blogg.se fått hjärnblödning.)

Anonymous said...

PS: när allting har lagt sig, och tidningen publicerat "sin" version av din artikel, så kan du publicera den fullständiga versionen precis var du vill. Här till exempel!

Johnny said...

skrivkramp: jo du har helt rätt, det har också blivit ersatt av ett annat:-) jag har för övrigt haft stora problem att kommentera på din blogg senaste tiden, har skrivit och sedan när jag återvänt funnit att mina kommentarer inte dykt upp. trist! hoppas verkligen de kan se till att dina poster kommer tillbaka.
och tack för tipset, ska göra det när den är ute.