Thursday, March 01, 2007

behov av sömn

Storpisk två dagar i rad på super smash bros ( tv-spel, nintendo) av min tioåriga dotter. känns inte bra, skyller på saker, försöker att inte låta sur. barnslig, jag? jepp. dålig förlorare? jepp. skickade henne i säng utan kvällsmat? je...nä, självklart inte.

Massor av nya intryck och saker att lära. det innebär att kvällarna blir korta och dagarna startar tidigt. inget gnäll, bara konstaterar det. hinner inte kommentera som jag skulle önska, trist men sant.

Nu är tydligen John Blund på ingång, bäst att krypa ner då. imorgon ska jag träffa langri och luncha, det ska bli kul. vår första lunch tillsammans då vi båda lämnar en arbetsplats där man skriver som yrke.

Hej då bloggen, vi ses i morrn!

5 comments:

Vanja said...

Tiden räcker tyvärr inte alltid till... och ibland somnar man med huvet i tangentbordet. Men huvudsaken är ju att vi vet att du mår bra och svävar runt där ute i kosmos någonstans!

Katie H said...

Hoppas denna 'Lunch med Langri' blir suverän hela vägen igenom. Kul att du trivs!

Anonymous said...

vanja: ja och det är skönt att veta att du håller koll på mig :-)

swedette:-) hade säkert varit det om inte min dotter fått halsfluss inatt. men jag och langri lunchar på måndag. ska du hänga på?

Anonymous said...

Ser fram emot lunchen på måndag!

Anonymous said...

langri: jag med!