Saturday, May 24, 2008

Tack.

Jag har vid flera tillfällen bakåt i tiden, berört den stora värme jag mött här inom "bloggvärlden". Eftersom jag var borta ganska länge har många av "di gamle" försvunnit, och när kommentarerna blir få undrar jag ibland om det jag skriver når fram.

Men ibland händer det underbara saker. Igår, precis innan jag skulle lägga mig, såg jag ett mail jag missat. Jag öppnade det, och läste...Och läste det igen. Och igen. Det var fantastiskt. Ett mail som jag kommer skriva ut och sätta in i min pärm märkt med regniga dagar.

Tack Pia.

11 comments:

malin said...

Du vet att jag är här va? Jag är bara usel på att kommentera. Men du bör kunna sortera ut mej i din loggbok genom Åland =)

Anonymous said...

Jag är glad om jag kunde ge något tillbaka av det jag fann hos dig. Nöjet är helt på min sida.

Anonymous said...

malin: klart jag vet. du är ju en av de allra bästa sakerna med bloggvärlden. det trodde jag du visste. och jag är också riktigt kass på att kommentera, men ibland undrar man ju, det trorjag alla gör.

pia: Tack igen.

//Johnny

Anonymous said...

Klart det når fram! Blir ibland,,, utan od och tagen. Däröfr blir det inga kommentarer.

Anonymous said...

rosa: Tack, du är så go. Och det var inte meningen att gå med håven, jag bara tänkte högt, eftersom jag håller på med ett projekt så är det bra att veta om det funkar eller ej.
//Johnny

Anonymous said...

Projekt??? Vad?

Johnny said...

rosa: näru, det får du allt vänta med att se :-)

Anonymous said...

Tror du att tålamod är mitt mellannamn? ;)

Johnny said...

jepp!

Visionary soul said...

Hej vännen, vad kul att du börjat blogga igen! :-) Själv är jag verkligen "mellan bloggar" just nu, för jag lyckades visst få med mig de värsta tokdårarna till den nya bloggen... så just nu skriver jag på den gamla, som ändå får vara låst tills vidare. Och just i kväll tog jag mig för att kolla in gamla bloggar lite... och ser att du skriver igen, så jag vill bara lämna en liten hälsning! :-)

Anonymous said...

v.soul: Tack, och kul att se dig igen :-)! Meddela mig gärna när du hamnat på plats så jag kan hitta dig. Ha det gott.
//Johnny