Thursday, July 31, 2008

Färdig.

Jag är färdig. Med boken. Tills vidare finns den bara på vulkan.se, men jag återkommer vid förändring på den fronten.

Jag är nöjd. Och stolt. Tycker det blev ungefär som jag tänkt mig, och jag hoppas fler ska gilla den.

Så vill du köpa en bok, varför inte prova min debut? Klicka här i så fall.

Lite nervöst är det såklart. Men det är så det ska vara. Och om du köper den får du gärna höra av dig om vad du tycker. Min mail finns på sidan.

Nu är det dags för den här killen att sova. God natt, dröm sött.

14 comments:

Anonymous said...

Jaaaaaaaa!! Lyckan är nära nog total, nu fattas bara boken i handen och att få krama på författaren. Tjoho!

Anonymous said...

Beställt!
Blir läsning senare i augusti när jag ligger ensam på ett hotellrum i Danmark, Norge, Tyskland eller nånstans,,, Återkommer med mitt tyckande.

Anonymous said...

Wow. Johnny! För fan! Imponerande! Grattis

Johnny said...

Pia: Jag ser fram mot den där kramen! Tack :-)

rosa: Underbart! Vi kanske kan diskutera den över en bit paj? Tack :-)

skrivkramp: Tack min vän! Även om jag inte velat störa dig nu i din glädjetid ska du veta att du är en stor del i att jag skriver överhuvudtaget, och det glömmer jag aldrig.

Anonymous said...

Jag har beställt! Ska bli jäkligt spännande att få läsa ditt verk... :0)

Trevlig fredag, Johnny!
/Yasmine

Anonymous said...

yasmine: Tack! Ska bli spännande att se vad du tycker.Kram på dig.
//Johnny

Anonymous said...

Grattis!! Og nå er et eksemplar på vei til Oslo :-)

Johnny said...

jorid: Tack kära du! Ska bli intressant att höra vad du tycker:-) Kram

Katie H said...

Grattis - vad kul. Kanske man tar och läser när det är bättre internet uppkoppling?

Johnny said...

swedur girl: Tack! Du får ta och flytta in till stan snart :-)

Anonymous said...

Nu har vi beställt boken! Så häftigt Johnny :o) Jag och Anders får slåss om vem som skall läsa den först. Gissar att det blir jag ;o)

Johnny said...

maria: Det ska bli så spännande att höra vad ni tycker också. Lite nervös blir jag allt:-) Tack för stödet!

TP said...

Jag e så långt från bokmal man kan komma. En smula överdrivet kanske jag har plöjt igenom ett tiotal böcker i mitt idag ansenligt lååånga vuxna liv. Jag prioriterar helt enkelt annat. Men din bok ska jag sannerligen läsa.

Johnny said...

tp: Jag känner mig hedrad och jag hoppas verkligen att du tycker den är tid som ger dig något. Hör gärna av dig när du är klar med den.