Sunday, July 27, 2008

Sommar va?

5 comments:

Anonymous said...

Just nu är sommaren precis så som en sommar ska vara :D

Anonymous said...

elsa: Jag kan bara instämma. Sitter här i kalsonger och svettas :-)
//Johnny

stella sweden said...

Det är alltid sommar i mig!
Joda..men bada o trillaikring i vattnet kan man/kvinna ju bara göra just på sommaren om man/kvinna inte vill frysa häcken av sig o det vill man/kvinna nog inte göra så därför badar de flesta endast på sommaren i havet...förutom vinterbadarna då?

Johnny said...

stella:trillaikring...Det är ett kul ord :-)

stella sweden said...

..det händer att trillaikringandet får oanande följder...som när jag snubblar på obefintliga stenar o hinder för att jag trillatikring littt fööör mycket...
Härom dan trillade jag ikring på icamaxi o trillade ikull!
Stukade tån o bad o få prata med sjefen för ev ersättning...
;)