Wednesday, August 06, 2008

Som 2.40 för Stefan Holm.

Jag vet inte hur många böcker jag börjat skriva. Och efter tjugo-trettio sidor har det tagit slut. Jag har en del inledningar på lager kan man säga.

Därför bestämde jag mig den här gången för att bara skriva färdigt den här, för att få känslan innanför västen, att det går.

Det känns bra, och efter det har det fortsatt. Det är väl som så många andra saker här i livet, att man måste över ett hinder, en tuva, eller vad det nu må vara som står i vägen.

Jag läste ett nytt ord i en den där tidningen jag skrev om häromdagen.

"Shopping-detoxa".

Smaka på den.

6 comments:

hannaria said...

Nytt ord som jag verkligen behöver lära mig bokstavligen.
Läste de kapitel som man kan läsa på nätet, vill absolut läsa hela boken - ska köpa den såklart. :-)

Johnny said...

hannaria: Nja, jag tycker du är värd allt det där.
Jag blir glad om du gillade den, det är viktigast:-) Kram på dig.Hopas det inte regnade in idag :-)

Anonymous said...

Stolt över dig! Och mycket imponerad! / Anders

Johnny said...

Anders: Tack kompis!

Anonymous said...

nä jag hann hem, men tack för att du ringde om fönstret :-)

Hemsidan ser proffsig ut och med fler bilder blir den ännu snyggare. Jag tänkte först att det var för mycket text, men ändrade mig när jag läst klart. Personligt utan att vara svamligt. Informativt men ändå känslomässigt engagerande.
kramkram
/Hannaria

Anonymous said...

hannaria: tack så mycket. för att du tog dig tid och dina åsikter. Kram.
//J