Friday, September 28, 2007

Sommarnatt.

Hon tog i mig och jag vet inte vad som hände. Kanske var det musiken, spriten eller kombinationen. Hennes hud var varm och mjuk, hennes doft gjorde mig upphetsad. Vi dansade och log mot varandra, hennes höfter snuddade mot mina och fick pulsen att öka. Det kunde bara sluta på ett sätt. Det visste vi båda.

Jag rörde mig åt höger och kände hennes varma kropp mot min. Även om jag inte mindes hennes namn fanns fortfarande gårdagens smaker lika levande hos mig. Jag hörde hennes djupa andetag som gränsade till total avslappning. Mina läppar sprack upp i ett leende när jag kände värmen från hennes kropp samtidigt som gårdagens händelser spelades upp för mitt inre. Det var magi. Ren magi. Illusion. Det måste det varit. Kan inte vara så på riktigt. Eller kunde det?

4 comments:

Anonymous said...

Sån illusion känner jag igen....den lämnar spår som kan vara svåra att bli av med.

Anonymous said...

therrorese: det får du berätta mer om någon gång.

Anonymous said...

Kanske gör det Johnny :)

Anonymous said...

therrorese: Då väntar jag på det:-)