Saturday, September 01, 2007

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Efter att ha ätit en riktigt god middag hemma hos min Iranske väns mamma, som inte kan ett ord svenska men är helt underbar, var det bowling inplanerat på kvällen. Men så blev det inte. Jag fick helt enkelt hoppa in och lösa en situation. Nu får det bli teve istället. Klockan är för mycket och jag är ganska seg. Men ibland känner man sig riktigt nöjd med sig själv.

Idag är en sådan dag. Kram på dig Johnny. Eller klapp på axeln iallafall.

3 comments:

Langri said...

Och ännu nöjdare med dig själv blir du imorgon om du väljer att, tillsammans med mig, bevittna när Blåvitt kör över Brommapojkarna på Ullevi. Kram. Hälsningar Bolltrollar'n.

Anonymous said...

Oj vad jag längtar efter en sådan dag.
Det var så förbannat länge sedan jag klappade mig själv på axeln.

Johnny said...

langri: du sitter inte och fyllebloggar va?:-) hörs imorgon.kram:-) T.Nilsson

e: jag gör det åt dig. du har säkert förtjänat det. klapp, klapp.