Tuesday, August 21, 2007

Rast

Friends and lovers, sinners and bloggers...Jag tar en paus.

12 comments:

Anonymous said...

Pausa lugnt. Hoppas vi ses snart!

Glöm inte pajen! Maila om du ska neråt.

Rollx said...

Syns om ett tag jdawg.

Anonymous said...

Paus betyder inte slut iaf=)

Langri said...

Ha det skönt så länge!

Katrine K said...

Det er lov å ta en pause. Jeg syns selv det er vanskelig å finne på noe å blogge om for tiden...
Ha det fint så lenge!

GIS-mormor said...

Pausa på! Och kom gärna tillbaka! Blogglivet blir lite tråkigare om jag inte får läsa dina inlägg då och då.

Ha det bra!

Anonymous said...

Nu när jag äntligen är hemma från sjukhuset och kan kommentera din blogg igen, jag då tar du en paus.
Jag hoppas du dyker upp snart. Blogghål i mitt hjärta annars.
Kram E

hannaria said...

Klart att du ska pausa om du behöver det. Vi som läser finns kvar när du har lust å skriva igen.

Anonymous said...

Håper det blir en bra pause - og at du er tilbake om ikke så lenge :-)

Vanja said...

Fridens liljor :)

Anonymous said...

rosa: klart jag gör.och klart vi gör:-)

rollx: gör vi!
therese: helt rätt:-)
langri: tack kompis.
katrine k: tack, du med.
gis-mormor: tack va snäll du är! ha det bra du med.
e: tack snälla du. jag är snart tillbaka igen. kram och ta hand om dig.
hannaria: tack snälla du.
jorid: tack snälla du, jag smyger i vassen:-)
vanja: tack. rofyllda rosor:-)

Anonymous said...

Å kom snart tillbaka!