Saturday, August 04, 2007

Loaded

Jag är full. Full som en kastrull. Tänkte skriva något bra, men inser att det är omöjligt. Förbannade kusiner. Såna som man älskar, fast det var alldeles för länge sen man sågs.

Mitt tal blev en veritabel homerun. Fast det roligaste var såklart att både brud och brudgum kom fram efteråt och tackade för ett grymt bra tal. Men skit samma. Jag måste lägga mig. Ni har ingen aning om hur lång tid det tog att skriva dessa rader.

God natt, sov så gott. I dag är en sån dag som man önskar att man var två. Men det går säkert bra ändå.

13 comments:

Anonymous said...

Så det var trevligt då antar jag?
Det var bra :)

Det bästa med att vara ute så där är att nu kan du med gott samvete ha en riktig bakisdag. Pizza, film, ligga i soffan heeeeeela dagen!
Det gillar man.

(Även det blir ju lite roligare när man är två, ligga och mysa men det glömmer vi va? usch och fy för att känna sig ensam men det är värre att nöja sig)

Anonymous said...

*skrattar* Jag kan tänka mig hur lång tid det tog att skriva dom ordern. Hoppas att du sover gott och vaknar försiktigt!

Anonymous said...

jill: ja det var verkligen superkul, speciellt som jag var lite nervös för talet. Men det gick bra.
Ja det låter som en bra dag:-) Men jag har varit riktigt pigg....hittils i allafall:-) Och ja, vi glömmer det där. Men det blir så påtagligt när det är bröllop.

rosa: det tog väääääldigt lång tid:-) Tack, jag sov gott, men som vanligt inte så länge.

Anonymous said...

Kankse blir en tidig kväll? Du var väl på wedding igår? Hade för mig det, därför jag inte sa nåt om att jag ska upp. Det finns fler tillfällen för möten. Vi har nog vägarna förbi varandra mer än en gång i livet? :)

Anonymous said...

Bröllop gör det med en...får en att önska att man var två. Å jag vet precis hur lång tid det tog att skriva de där orden. Jag har själv testat att skriva på fyllan. Hehe :)

Johnny said...

rosa: ja det lär nog bli det:-) och du har rätt, det har vi säkert.

therrorese: du har helt rätt. på båda punkterna:-)

Visionary soul said...

*skrattar*... "Ni har ingen aning om hur lång tid det tog att skriva dessa rader"... tack för att du bjussar på dig! :-)

Anonymous said...

v.soul: ingen orsak, tack för att du hälsar på:-)

Anonymous said...

Du missade en till paj idag,,,

Anonymous said...

rosa: skit också, hoppas det kommer fler!

Anonymous said...

Kanske, kanske inte,,, ;) Beror ju på om det är läge, liksom. :)

Katie H said...

va!? jag trodde att det bara var jag som drunk-blogga. men allvarligt, ta tag it det där med att ringa kusinen. din, alltså! det aknske är på tiden att jag skriver en blog-rad jag med??

har en massa uppsamlade på datorn när jag inte haft i-net, och så här i efterhand är det lättare att censurera - särskilt fylle-bloggarna!

Anonymous said...

rosa: ja vi får väl se när det blir då:-)

swedette: jo jag ska. hoppas jag. I övrigt hoppas jag du inte censurerar, vill gärna läsa de där blogginläggen:-)