Saturday, August 18, 2007

Tryck play

6 comments:

Langri said...

The Shins, oh, The Shins. Me likey alot.

Anonymous said...

New Slang är fortfarande en av historiens vackraste låtar. Men den här är bra med :)

Anonymous said...

Man bara måste älska gitarr! Härligt "plinkspelande" i den här låten...fan jag måste nog börja nån gitarrkurs så jag lär mig vad sakerna heter..hehe..

Anonymous said...

langri: langri,langri. Me too:-)

ano: det har du rätt i. på båda punkterna:-)

elsa: jag gillar dina beskrivningar bättre, så låt det vara:-)

Anonymous said...

Lyssnade mig kräktrött på Wincing The Night Away i våras och har låtit den ligga tyst och olyssnad i bilen hela sommaren....där ligger den och samlar damm och strandsand och glassklet från ungarnas droppande isglassar. Tack för påminnelsen, måste rädda den in till CD-hyllan igen! Gamla goda Kissing the Lipless är annars glykofagens Shins-etta. Pure energy, fina minnen och helt enkelt görgött!

Trevligt att få tillfälle att kika in i den Nederbirdska bloggen igen. Hoppas sommaren hanterat dig varsamt.

Anonymous said...

glykofag: hoppsan, hade missat din kommentar, det var inte meningen. tack för besöket, och jodå, sommaren har varit god. Hur har du haft det själv?