Friday, October 27, 2006



En kompis till mig.

2 comments:

Anonymous said...

Söt hund!

Jag ska faktiskt vara hundvakt idag åt en kompis jycke. Vilket är väldans trevligt.

Jag fortsätter ohämmat att gissa. Andliga planet säger du. Hmm, det är inte mitt bästa ämne...

1. du har varit på en seans
2. deltagit i en kvällsgudstjänst
3. blivit healad (räknas healing till det andliga planet?)

Akupunktur hör väl kanske inte andligheten till, men min sista gissning för den här morgonen blir ändå:

4. ett misslyckat akupunkturförsök (där av tårarna)

Over and out.

Johnny said...

Ja visst är han söt! Fransk bulldogg, snarkmodellen :-) Inte vackrast i kvarteret, men absolut skönast personlighet. Inte min, men goda vänners. Jag passar på att busa med honom så ofta det går. Vad är det för jycke du ska underhålla idag?

Ja jag misstänkte att du skulle knäcka det idag :-) Jag var med min mamma på s k storseans inne i stan. Det satt ett jättegammalt par bakom mig, och det var där tårarna började trycka på. De var så söta, speciellt damen. Eftersom han var nästan döv så fick hon återberätta för honom vad mediet sa till henne. Det gjorde hon högt och tydligt! Och eftersom mediet pratade danska så blev det helt underbart emellanåt. Ja det var ganska spännande, men jag har ett öppet sinne och provar gärna saker.

Skulle kunnat vara nummer fyra. Provade akupunktur för några år sedan. Inte skönt!