Wednesday, May 23, 2007

Nya tider

Nu har jag fått nya uppdrag och det känns riktigt kul. Det kommer fylla min tid fram till avresan mot sydligare breddgrader i mitten av juni. Sitter kvar på den gamla arbetsplatsen men skriver för den nya. Knasigt, men härligt. Det verkar som de tycker lika mycket om mig som jag tycker om dem. Ja de säger det i alla fall :-)

Tyvärr kommer jag nog inte kunna skriva så mycket här, men då vet ni varför jag håller mig undan...Men ett och annat inlägg ska det väl bli hoppas jag.

Ja det var väl allt...

14 comments:

Anonymous said...

Oj vad spännande!! Å varmare breddgrader oxå. Men du får inte överge bloggen helt. Måste få läsa dina små storys! Lycka till!

Anonymous said...

Kul, lycka till. Det är bra med lite bloggpaus. Men vi hörs igen.

Anonymous said...

Så härligt!! Hoppas du hinner skriva lite mellan varven men framför allt njuta av skrivande, annan utsikt och alla människor som tycker om dig! :)

Anonymous said...

Är du glad, är vi glada. Vi kommer att trampa åtligt av och an här i sajbern medan du roar andra läsare med dina fina ord. Men vi är dig trogna, kom tillbaka bara! Glöm oss inte! :)

malin said...

Ta den tid du behöver, vi finns här när du kommer tillbaka!

Anonymous said...

Ni är för goa, tack alla. Ni gör mig glad:-)

Therrorese: Jag återkommer om inte annat. tack så mycket!

fredo: tack kompis. klart vi gör!

y: ja, jag ska försöka njuta så mycket det går. och tack :-)
annan: Tack, va go du är! Klart jag inte gör.

malin: tack malin, jag hoppas verklgen det.

Anonymous said...

Glädjer mig med dig! Det kanske är så att allt som sker har en mening, även det som känns knasigt.
Ömsesidigt "tyckom" är iaf underbart!
Hoppas du inte kan låta bli att skriva här ofta ändå....du vet att jag kollar.

Anonymous said...

Grattis, grattis, grattis - och välförtjänt!

Anonymous said...

Johanna: och det är jag väldigt glad för att du gör! tack:-)

skrivkramp:tack, tack, tack, ditt stöd är viktigt.

Anonymous said...

Grattis Johnny-boy! Höras ikväll kanske?

Anonymous said...

Spennende med nye prosjekter - lykke til!

Håper du får tid til å skrive litt her på bloggen også innimellom jobbingen :-)

Helsningar från mig till katten :-)

Anonymous said...

langorang: vi hörs imorgon kompis:-)
jorid: tack så mycket, och jag ska nog skriva ett och annat. katten tackar och hälsar tillbaka:-)

Anonymous said...

Otåligt skulle det stå, inte åtligt. :)
Redan nu känner jag mig otålig,,,

Anonymous said...

jag fattade det:-) känner mig lite åtlig själv...:-)