Thursday, July 12, 2007















Kom igen nu då.....

6 comments:

Anonymous said...

Jomen eller hur!!! Fan, jag skulle ut på vattnet idag, men det bara regnar och är grått.

Anonymous said...

elsa: ja jag vet, och havet är inte kul när det är skitväder! hoppas det blir bättre snart så du okmmer ut. havet och sommar hör ju ihop.

Anonymous said...

det blir nog lite fint i helgen ...eftersom jag åker till norge, där kommer det säkert regna hela tiden. bitter - ja lite faktiskt, men miljöombyte är ju kul. njut av solen för mig också, om den kommer fram medans jag är borta.

Anonymous said...

Oj, vilken bild. Finns det såna världar? Trodde bara att allt var grått och blött.

Anonymous said...

johnny>> Jo och jag som har tagit förarbevis och allt, just för att kunna åka ut och så ser vädret ut så här ;( Men men, det blir kanske liite bättre i slutet av sommaren.

Anonymous said...

johanna: jag håller tummarna för att du får kanonväder. det är du värd!

rosa: det finns, det finns, det finns( positivt tänk :-)

elsa: då håller jag verkligen tummarna för att det blir bättre väder omgående! jag hänger gärna med på en tur om du har plats:-)