Friday, July 27, 2007

Från cyberspace till IRL


Jag har haft besök. Ett besök som varit på gång länge, men av olika anledningar inte blivit av. Under tiden har han hjälpt mig med min begynnande skrivarkarriär, ställt upp med goda råd, klokhet och erfarenhet. Helt utan krav på motprestation. Unikt idag och ovärderligt under min ganska kämpiga start på en "riktig" tidning.


Igår dök han så upp, min vän från "bloggosfären". I sällskap med våra underbara döttrar har vi spenderat lite tid tillsammans, druckit gott och ätit likaså. Det var jättekul att äntligen ses. Jag hoppas vi kan göra om det snart igen. Jag pratar förstås om Erik J.

7 comments:

Anonymous said...

Kul att det blev av. Äntligen ett möte från cybervärlden som motsvarade förväntningarna(?) Ha en bra helg.

Anonymous said...

Attans vad kul!! :)

Anonymous said...

therese: Det var ett superbra möte och jättekul. men jag kan inte påminna mig att jag beklagat mig tidigare? Önskar dig detsamma.

rosa: Japp! det var det. nästa stop: pajlandet:-)

Anonymous said...

Nej inte beklagat dej, inte vad jag kan minnas. Tänkte bara på när du berättat om blind-date´s o ett annat möte (you know).

Johnny said...

therese: ja men inte något som haft med bloggvärlden att göra.

hannaria said...

En klok och snäll man och snygg är han ju också! Äkta genorisitet är något mycket hedervärt, då känner man bara tacksamhet...utan det otäcka tillägget skuld.

Johnny said...

hannaria: instämmer på alla punkter.