Wednesday, September 20, 2006

så fucking typiskt...

Var och handlade idag. På stormarknad. Sedan jag blev vuxen för några år sedan så kollar jag alltid kvittot när jag betalat. Men eftersom det aldrig blir fel så skippade jag det idag. Ja, egentligen så var det för att jag hade handlat så mycket, lyft upp alla kassar och börjat gå innan jag kom på det. Sen var det försent, det var bara att ta sig till bilen fortast möjligt. När jag väl satt i bilen, långt, långt från kassakillen jag handlat av, kunde jag förstås låtit bli att kolla. För jag visste att jag inte skulle orka gå in igen. Men jag kunde inte.Hålla mig. Såg bra ut.Nästan. Tror ni inte att snubben dagit chokladmjölken två gånger! Trettitvå spänn kostade den. Ska drickas med andakt. Tillsammans med havrekakor.

4 comments:

Hanna said...

Jag föreslår att du aldrig mer kollar kvittot, hela momentet andas... (vågar jag skriva det här nu...) kärring.

Johnny said...

Haha, ja jag kanske är det också. I´m a kärring and proud of it!

Anonymous said...

Scary, nästan samma sak hände mig, fast med 68-kronors-lax. Ja, det var i Göteborg. Same guy?

Johnny said...

Ja vem vet? Kanske dags att ta tag i honom ändå...imorgon åker jag till hemköp! Ska nämna din lax också. Skickar eventuella pengar tillbaks. :-)